Winkelwagen 0 items: € 0,00

Meer informatie070-891.91.90

Welkom bij Innemee Behang & Interieur!

Nederlands English

Meest gestelde vragen


Winkelen

Bestelling

Levering

 
  • Bestelling plaatsen
  • Orderstatussen
  • Bestelling annuleren
  • Bestelling geannuleerd
 
       

 Betalen

 Account

 Retouren

 Klachten

  • Betalingscontrole
  • Betalingsmethoden
  • Betaalbevestiging
  • Betalingstermijn
 

 Algemeen retouren

 Indienen van een klacht 

 

 

 Herroepingsrecht

 Geschillencommissie

 

 

 Verkeerd ontvangen

 
   

Vervangend artikel

 
       

WINKELEN

Prijzen

Alle prijzen voor consumenten zijn vermeld inclusief BTW
Alle prijzen voor (geregistreerde) bedrijven zijn vermeld exclusief BTW

Producten vergelijken

Bij elk product wordt aangegeven of u het product wilt toevoegen aan uw winkelwagen. Voordat u dit doet kunt u eerst producten vergelijken via “toon in vergelijking” waarna u het eventueel nog op uw verlanglijst kan zetten.

Verlanglijst/Wishlist

Bent u gewoon aan het shoppen en vergelijken, maar nog geen aankopen aan het doen? Dan kunt u uw producten toevoegen aan uw wishlist. Later kunt u hieruit de producten in uw winkelwagen plaatsen.

Bestelling plaatsen

 

Producten zoeken

met productzoeker
Rechtsboven in beeld vindt u onze productzoeker, als u weet welk product u zoekt en heeft u hiervan een merk, naam, omschrijving of nummer dan kunt u dit hier intypen en snel opzoeken.

met filterfunctie
Onder de productzoeker staat de tekst geavanceerd zoeken. Door hierop te klikken komt u in een scherm waarbij u het product dat u zoekt op een groot aantal eigenschappen kan filteren. U hoeft niet perse de naam van het product op te geven, maar er kan specifiek op eigenschappen van onze producten worden gezocht.

ORDERINFO

Beschadigd

Alle door ons verzonden verpakkingen zijn deugdelijke en worden persoonlijk gecontroleerd op gebreken. Wanneer u een beschadigde verpakking aangeboden krijgt en u het gevoel heeft dat de inhoud van de verpakking eveneens beschadigingen zou kunnen vertonen, kunt u ervoor kiezen om het pakket te weigeren en mee terug te geven aan de bezorger. Na de beschadigde bestelling retour te hebben ontvangen sturen wij u zo spoedig mogelijk een nieuwe. Dit kan echter 5 tot 10 werkdagen duren.

Orderstatussen

  • in afwachting van betaling
    Zodra u een bestelling plaatst ontvangt u hiervan een bevestigings e-mail met daarop aangegeven dat de orderstatus is: "in afwachting van betaling".
    Dit is een automatisch gegenereerde e-mail welke niet heeft beoordeeld of u de bestelling reeds heeft betaald via bv iDEAL.
  • betaling bevestigd
    Zodra wij uw betaling in goede orde hebben ontvangen zullen wij dit per e-mail bevestigen door de orderstatus te wijzigen in "betaling bevestigd". Vanaf dit moment komt de order daadwerkelijke tot stand en zullen wij deze voor u in behandeling nemen. Tevens gaan vanaf nu de verwachte levertijden in, zoals vermeld bij de gedetailleerde productomschrijving.
  • fout bij transactie
    Zodra er iets fout is gegaan bij het verwerken van uw betaling zullen wij dit per e-mail bevestigen door de orderstatus te wijzigen in "fout bij transactie". Dat houdt in dat wij geen (volledige) betaling van uw bestelling hebben ontvangen. U kunt er alsnog (handmatig) voor zorgen dat de betaling wordt gedaan. U zult dan alsnog de orderstatus "betaling bevestigd" ontvangen per e-mail. Dit dient u te verzorgen binnen 10 dagen anders wordt uw bestelling geannuleerd. 
  • verwachte levertijd
    Indien een door ons bij de leverancier te bestellen artikel niet op voorraad is, zullen wij u dit per e-mail bevestigen door de orderstatus te wijzigen in "verwachte levertijd".
  • order geannuleerd
    Wanneer uw bestelling wordt geannuleerd zullen wij u dit per e-mail bevestigen door de orderstatus te wijzigen in "order geannuleerd".
  • verzonden of staat klaar
    Zodra de bestelling compleet is zal deze:
    • indien door u aangegeven, worden verzonden en zullen wij dit per e-mail bevestigen door de orderstatus te wijzigen in "verzonden".
    • indien door u aangegeven, worden klaar gezet en zullen wij dit per e-mail bevestigen door de orderstatus te wijzigen in "staat klaar".
       
  • annulering door Innemee Behang
    Wanneer de betaling van een bestelling, tot 10 dagen na besteldatum uitblijft, zal deze bestelling worden geannuleerd en de bestel status per e-mail gewijzigd worden in "geanuleerd".

LEVERINGEN

Beschadigd

Alle door ons verzonden verpakkingen zijn deugdelijke en worden persoonlijk gecontroleerd op gebreken. Wanneer u een beschadigde verpakking aangeboden krijgt en u het gevoel heeft dat de inhoud van de verpakking eveneens beschadigingen zou kunnen vertonen, kunt u ervoor kiezen om het pakket te weigeren en mee terug te geven aan de bezorger. Na de beschadigde bestelling retour te hebben ontvangen van PostNL sturen wij u zo spoedig mogelijk een nieuwe. Dit kan echter 5 tot 10 werkdagen duren.

Levertijden

verwachte levertijd
In de gedetailleerde product omschrijving van al onze artikelen, vindt u een verwachte levertijd. Deze levertijd gaat in vanaf het moment dat u van ons de e-mail ontvangt met daarin de wijziging van de orderstatus in "betaling bevestigd". Deze verwachte levertijd is alleen van toepassing op bestellingen die in Nederland moeten worden bezorgd.

Bij orders met meerdere producten wordt de langst aangeduide levertijd de verwachte levertijd van de complete bestelling. Mocht u artikelen eerder willen ontvangen dan zal u per product een order moeten plaatsen.

vertragingen
Wanneer u de e-mail met de gewijzigde orderstatus "verzonden" heeft ontvangen duurt het gewoonlijk zo'n 24/48 uur totdat u uw bestelling aangeboden krijgt door de bezorger van PostNL. In uitzonderlijke gevallen komt het wel eens voor dat de bezorging een vertraging oploopt. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij verzonden is nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@innemeebehang.nl.

BETALINGEN

Betalingscontrole

Ter controle voor uw en onze administratie versturen wij zodra wij een betaling ontvangen hebben een e-mail met daarin een wijziging van de orderstatus naar "betaling bevestigd". Dit is het moment dat wij de order voor u in behandeling gaan nemen. Tevens gaan vanaf nu de verwachte levertijden in, zoals vermeld bij de gedetailleerde productomschrijving.

Betalingsmethoden

U kunt bij ons gebruik maken van de volgende betalingsmethoden
via internet

  • iDEAL
  • PayPal
  • overschrijving via internetbankieren
  • overschrijving via overschrijvingskaart
  • rembours
  • automatische incasso

Naast bovenstaande betalingsmethoden kunt u in de regio Haagklanden ook gebruik maken van:

  • V-pay (pinnen)
  • i-pay (mobielbankieren via smartphone app)
  • P-pay (paypal via smartphone app)

Betalingstermijn

bij iDEAL of PayPal
Indien u de betaling per iDEAL en PayPal doet heeft u niet te maken met een betalingstermijn, omdat deze betalingen dezelfde dag nog bij ons binnenkomen.

Er is één uitzondering en dat is wanneer uw bestelling status wordt gewijzigd in "fout bij transactie", dan is er iets fout gegaan met de betaling, u dient nu zelf zorg te dragen voor de betaling en deze binnen 10 dagen over te maken op onze bank- of girorekening. Doet u dit niet dan komt uw order te vervallen en verandert uw bestelling status in "order geannuleerd". U zal de bestelling opnieuw moeten doen om hem als nog te ontvangen.

bij een overschrijving
Indien u kiest voor "overschrijving via internetbankieren" of "overschrijving via overschrijvingskaart" dan dient u zelf zorg te dragen voor de betaling en deze binnen 10 dagen over te maken op onze bank- of girorekening. Doet u dit niet dan komt uw order te vervallen en verandert uw orderstatus in "order geannuleerd". U zal de bestelling opnieuw moeten doen om hem alsnog te ontvangen.

ACCOUNTINFO

RETOUREN

Algemeen retouren

Controleer altijd voordat u de verpakking van de artikelen openmaakt of de vermelde artikelnummers corresponderen met het door u bestelde, verzegelde verpakkingen worden door ons niet retour genomen.

Herroepingsrecht

U heeft geduren de periode van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling het recht, zonder opgaaf van reden, uw aankoop in onbeschadigde/goede staat en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele verpakking aan ons te retourneren. Retourzending komt voor uw eigen kosten.

Voor gedetailleerde informatie over het herroepingsrecht verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk (Artikel 6, 7 en 8)
Wanneer u een bestelling buiten de gestelde voorwaarden retourneerd dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neem in geval van twijfel contact op met onze klantenservice via klantenservice@innemeebehang.nl 

Maatwerk artikelen

Het is niet mogelijk om maatwerk artikelen te retourneren. Maatwerk artikelen zijn de artikelen die speciaal voor u op maat gemaakt worden.

Verkeerd ontvangen

Heeft u per ongeluk een verkeerd artikel of een compleet verkeerde bestelling ontvangen meld u dit dan eerst bij onze klantenservice via klantenservice@innemeebehang.nl. Vermeld in deze e-mail het ordernummer en om welke artikelen het gaat die u verkeerd heeft ontvangen.

Vervangend artikel

Wanneer u een artikel of bestelling aan ons heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangende. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, vervalt de betalingsverplichting voor de bestelling. Het betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Mocht u het juiste artikel alsnog willen ontvangen, plaatst u dan een nieuwe bestelling.

 Klachten

Indienen van een klacht 

Het kan altijd voorkomen dat er problemen/fouten in de productie van een door u aangekocht product zitten, welke wij op voorhand niet hebben kunnen constateren.
Hiervoor kunt u bij ons een melding maken middels het invullen van ons klachtenformulier via de volgende link klachtenformulier

Volg onderstaande stappen:

  • log in op uw account, houd uw order bij de hand
  • controleer uw gegevens en vul deze waar nodig in/aan
  • vul uw ordernummer in
  • vul een uitgebreide klachtomschrijving in
  • voeg minimaal 1 duidelijke foto toe

 U ontvangt binnen 48 uur van ons een reactie ter afhandeling van uw klacht.

Geschillencommissie

innemeebehang.nl is aangesloten bij "Stichting Webshop Keurmerk". en derhalve kunnen geschillen in behandeling worden genomen door de onafhankelijke geschillencommissie.
Voor meer informatie hierover verwijzen wij u de website van Stichting Keurmerk of naar onze Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk (Artikel 15)